21.9.12

Płaski filofun

Będą Ci potrzebne:
-2 żyłki
Instrukcja:
1.Złóż na pół dwie żyłki i zrób węzeł z pętlą

2.Ułóż linki tak jak na zdjęciu

3.Prawą linkę przełóż przez pętlę z lewej linki

4.Zaciśnij węzeł

5.Robimy to samo co wcześniej tylko, że w drugą stronę.

6.Lewą linkę przeplatamy przez pętlę z prawej linki.

7.I zaciśnij

8.Kontynuuj aż do uzyskania odpowiedniej długości 
PAMIĘTAJ, ŻEBY ZAWSZE WĘZŁY ROBIĆ W OBIE STRONY!

Na zdjęciu mam akurat bransoletkę, ale można zrobić normalny breloczek :)

10 komentarzy:

  1. Osoby, które nie mogą dodać komentarza niech klikną na ''komentarz jako:''(znajdujący się pod miejscem na wpis) i wybiorą opcję ''Anonimowy'' lub ''Nazwa/ adres URL'' (adresu URL nie trzeba podawać)

    Z góry dziękuję za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobiłam to sobie i fajnie wyszedł dzięki za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka sama technika jak do makram :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki tobie może wyjdzie mi bransoletka a nie poskręcane DNA

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało mi się!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu , nikt nie mógł mi wytłumaczyć żaden film ani obrazek ale dzięki tobie zrobiłam w końcu płaski!!!:3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wychodzi, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. można to robić z trzech żyłek bo sama tak umiem

    OdpowiedzUsuń