10.9.12

Podstawy, czyli filofun kwadratowy

Potrzebne Ci będą:
- 2 żyłki filofun
Instrukcja wykonania:
1.Weź dwie linki, złóż na pół i zrób węzeł z pętelką lub węzeł płaski  albo wpleć metalowe kółko do breloczka. 
2.Zrób dwie pętle z wystających równolegle do siebie żyłek tak, jak na zdjęciu (jeżeli dobrze nie widać kliknij na zdjęcie)

 3.Prawą żyłkę przepleć przez lewą pętlę, a lewą żyłkę przez prawą pętlę

4.Zaciśnij splot. Masz już pierwszy węzeł teraz powtarzaj to samo do osiągnięcia chcianej przez Ciebie długości breloczka.


Mam nadzieję, że instrukcja nie za trudna :) i że każdy sobie z nią poradzi ;)

9 komentarzy:

  1. Osoby, które nie mogą dodać komentarza niech klikną na ''komentarz jako:''(znajdujący się pod miejscem na wpis) i wybiorą opcję ''Anonimowy'' lub ''Nazwa/ adres URL'' (adresu URL nie trzeba podawać)

    Z góry dziękuję za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest pokazane na większości opakowań przynajmniej u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim też jest kwadratowy oraz bransoletka.

      Usuń
  3. super blog lepszego nie znalazłem i w końcu zakumałem

    OdpowiedzUsuń
  4. nierozumniem. w szkole koleżanka mi powiedziała i załapałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi tam nie wychodzi -,-

    OdpowiedzUsuń
  6. Markeczka (konto Google Klauduśka)26 lipca 2015 07:36

    Super! Fajne efekty, a na moim opakowaniu żyłek była instrukcja wyplatania filofuna trójkątnego ; o

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu mi wychodzi okrągły a nie kwadratowy?

    OdpowiedzUsuń