3.10.12

Żółw z filofunów






Niedługo zamieszczę instrukcję!!!

59 komentarzy:

  1. super . Nigdy bym nie zrobiła czegoś takkiego ! masz duży talent !
    Zapraszam do mnie :)http://uszy-oczy-dlugie-wlosy.blogspot.com/

    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. Ten blog jest MEGA!!! Genialny!!! Obserwuje i komentujE.Zapraszam serdecznie do mnie (nas). Dodaj się do obserwatorów oraz odpowiedz w ankiecie i jeśli się tym interesujesz codziennie komentuj. http://tajemniczy-stardoll-i-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  3. Ok, dzięki :) Nie sądziłam, że komukolwiek będzie się podobał ten blog :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny żółw! Czekam na instrukcję!!
    Zrób ją proszę jak najszybciej :D
    Znalazłam już kilka takich w internecie, ale wszędzie są niewyraźne zdjęcia :// Mam nadzieje ze dzięki twojej instrukcji wykonam go ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, specjalnie dla Ciebie i dla tych, którzy chcą wykonać żółwia do wtorku postaram się zrobić instrukcję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy pomysł ;3 . Lubię robić bryloki z tych żyłek ; D .
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog :) chcę żółwikaaa ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki, na instrukcję będziecie musieli jeszcze poczekać, ponieważ mam w tym tygodniu dużo sprawdzianów i prac domowych :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale faaajny. czekam na tą instrukcję. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Postaram się w tym tygodniu już zrobić tą instrukcję, mam dużo spraw na głowie, ale się postaram :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie starań się
      I tak wszyscy maja to gdzies

      Usuń
  11. Bardzo proszę zamieść instrukcję żółwika :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opanowałam już chyba wszelkie znane internetowi metody wyplatania oprócz zwierzątek itp. Ale muszę przyznać że:
    A)masz ogromny talent i biję pokłony
    B)czekam na instrukcję żółwika
    C)wchodząc na tego bloga po głowie mi chodziło: no super 11 blog z rzędu, na którym będzie kopiuj, wklej z mojego ulubionego bloga. Ale tutaj zostałam miło zaskoczona pracami własnoręcznymi, własnymi zdjęciami i cuuudownymi pomysłami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) ;D :D. Po raz pierwszy spotkałam się z fanem filofunów. Jedni mówią, że nie umieją tego robić, drudzy, że nie lubią. Ale ja to uwielbiam. I jeszcze raz dzięki wielkie ;) Postaram się w końcu wstawić instrukcję żółwika. Ciągle nie mam czasu, a zrobienie tej instrukcji wymaga, sporo czasu.

      Usuń
  13. O jaaaa, pamietam jak z tego przywieszki do kluczy robilam! Slodki zolwik :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Blog masz świetny !
    wpadłam tu,bo szukałam inspiracji do fuliofun . Twoje są meega , masz talent ! <3

    Czekam z niecierpliwością na następny post, proszę o powiadomienie mnie o nim na moim blogu, na którego oczywiście cię zapraszam . :*
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Błagam cie zrób w końcu instrukcje go tego żółwia bo ja czekam i czekam!! ://

    Iza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się ją już zrobić ;)

      Usuń
    2. Wpisałam w Google plecionki, potem żyłki, potem natknęłam się na termin "filofuny" i trafiłam tutaj. Agata, niesamowite robisz rzeczy, a jesteś taka młoda - jestem od Ciebie o 5 lat starsza i potrafię jedynie pleść sposobem kwadratowym i okrężnym :]
      Niesamowity blog, będę robić po kolei wszystko.
      Czekam na żółwika i gdybyś miała kiedyś czas, mogłabyś zamieścić instrukcję do serduszka? Takiego, gdzie wiszą linki (niby taki balonik).
      Agata, Ty wiesz o tym, jaki miałabyś popyt na Allegro? Ludzie takie rzeczy kupowaliby ^^.
      Pozdrawiam, corkatsw
      (corkatsw@gmail.com)

      Usuń
    3. Wielkie dzięki ;) Zakładając tego bloga w ogóle nie sądziłam, że ktokolwiek będzie go odwiedzał, a tu takie zaskoczenie ;D Postaram się już wstawić instrukcję tego żółwika i jeszcze paru innych rzeczy ;)

      Usuń
  17. *.* Świetny żółwik. Nigdy tego nie umiałam zrobić.
    Przepraszam oczywiście za spam ale czy mogła byś zagłosować na mnie w konkursie pod numerem 13.
    http://depremidoo.blogspot.com/2012/12/banery.html#comment-form Była bym bardzo wdzięczna. ; ) i z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy ;d
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuje i zapraszam do obserwowania mojego bloga: notonlypaulina.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale sliczny!
    http://inaczejznaczypomojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej Aga gdzie kupujesz filofuny?
    Ja kupywałam w chińczyku ale są teraz badziewiaste i zastanowiam się gdzie mogę dostać *_*

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki Fajny!! Czekam na tutorial.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś zalosna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech no pomyślę. Anonim z bloga Demordie, tak? Aż tak bardzo uraziłam cię tymi dwoma, czy trzema zdaniami na twój temat? Chodzisz do podstawówki zapewne i żywisz się jak taki pasożyt hejtami w internecie. Skoro twierdzisz, że nikomu się nie podoba to jak wyjaśnisz resztę pozytywnych komentarzy, hmm? Myślisz, że jak będziesz oblegać moje blogi żałosnymi komentarzykami zrujnujesz mi życie? Mnie te twoje wypociny śmieszą. Także ogarnij ból dupy i idź do piaskownicy dziecko :) + *żałosna, polskie znaki i ortografia kłaniają się do samych stóp.

      Usuń
    2. OMG SZERLOKU ogarni sie jesteś nikim

      Usuń
  26. Znam to, ale nie wiedziałam, że takie cuda możne z tego zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiałam kiedyś to robić ! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale czad!!! Widać, że mega kreatywna z Ciebie osóbka, to się ceni! :)
    Super wyszedł Ci ten żółwik :)
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  29. Pamiętam to z czasów podstawówki, oj to była mania :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. On gdzieś ewidentnie idzie! :)
    Super, choć preferuję kolorki pastelowe.
    Pozdrawiam, CanBe.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie cudo, piękna rzeczy *_*
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. I love it! I wait for my blog dear, follow me and i Follow you back, kisses

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny! Jak go zrobić?

    nietylkooksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Serio od 7 lat nie mieć czasu żeby dodać instrukcje ???

    OdpowiedzUsuń